Even rustig aan doen.

23 april 2018 - Viscarret-Guerendiain, Spanje

Ik heb weer even internet dus toch al weer een berichtje van mij. Hier is het afzien en genieten tegelijkertijd. Het is overweldigend mooi. Maar het is is flink klimmen en steile afdalingen. Mijn knieën protesteren vandaag dan ook heftig. Het is geweldig om te mogen ervaren hoe de pelgrims elkaar ondersteunen. Vandaag heb ik maar 10 km. gelopen. En heb ik besloten om niet in een herberg te slapen. Na drie hele onrustige nachten heb ik slaap nodig. En gezond eten. Hier in de b&b zijn de eerste pelgrims al binnengekomen dus het zal vast en zeker weer een hele gezellige avond worden. Morgen op naar Zubiri.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Thera:
    23 april 2018
    Ha Corine, daar doe je goed aan om eens eventjes in een fatsoenlijke uitspanning te slapen. Dat 10 km lopen vind ik al knap als je steeds moet stijgen en dalen.
    Morgen dus weer weiter.... Ik wens je ene mooie dag morgen. Knuffel. Thera
  2. Ger Faas:
    23 april 2018
    Hoi Corine, wandel ze en geniet van je reis. Wel op signalen van je lichaam letten. Een dikke knuffel, Ger
  3. Karin:
    24 april 2018
    Wens je toe dat je knieën weer herstellen, met wat tijd en rust komt het vast weer goed...intussen genieten van alle mensen om je heen! liefs van Karin