Pikante camino

1 mei 2018 - Ventosa, Spanje

Vandaag heb ik 20 km gelopen. Van Logroño tot Ventosa. Het is koud en dat merk ik meteen aan mijn spieren. Een paar spieren in mijn benen zijn hard en dat doet pijn. Dus ben ik vandaag op tijd gestopt. Ik kwam als eerste aan in de herberg en kon me het bed bij het raam nemen. Gaandeweg kwamen meer mensen aan en kwamen in de kamer waar ik ook was. Er was plaats voor acht personen. Er kwamen echter alleen mannen binnen. Ze begonnen zich te installeren en ik ging even weg. Toen ik terugkwam stonDen een paar mannen maakt in de ruimte. Dus ik meteen de kamer weer uit. Pfff hier had ik geen zin in. Dus ik naar beneden naar de receptie en probeer de jongedame uit te leggen wat er aan de hand is. Toen ze het eindelijk begreep sprong ze op en en zei: I'm so sorry, oh I'm so sorry. Come with me!! En toen bracht ze me naar een andere kamer. Nu lig ik met een paar vrouwen en echtparen samen op de kamer. Dst voelt toch iets prettiger. Ook dat hoort bij de Camino.

1. Karin:
    1 mei 2018
    Blij voor jou! Grenzen en ruimte!! Liefsss!
  2. Ger Faas:
    2 mei 2018
    Leuk verhaal, maar dat kan gebeuren. Stel je eigen grenzen. Dikke knuffel.
  3. Thera:
    3 mei 2018
    Hoi Corine, diverse avonturen genoeg dus....hahaha.
    Nu weer een paar dagen verder, zullen wel weer andere dingen op je netvlies staan.
    Heb het goed en toefel maar gestaag door. knuffel.
  4. Marije Keulen:
    5 mei 2018
    Lieve Corine. Het is 5 mei vandaag, Bevrijdingsdag. Ik hoop van harte dat deze camino je bevrijding mag brengen van alle oude zaken die je niet meer dienen en dat de ruimte die dat geeft in je hart gevuld mag worden met heel veel liefde, vooral voor je Zelf, want daar begint het LEVEN!
    Geniet van de ruimte en het licht rondom je. Liefs van Marije
  5. Jannie Laurens:
    7 mei 2018
    Lieve Corine,
    erg leuk om hier jouw reisverhalen te lezen!! Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat en dat je erg aan het genieten bent. Vervolg jouw avontuur vol vertrouwen en dan gaat het helemaal goedkomen!! Prachtige foto's trouwens, wat zul jij genieten van die prachtige natuur!!