Aankomst

20 april 2018 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Net aangekomen in St. Jean pied de Port. De reis was lang maar ook al gezellig. In de bus al kennis gemaakt met pelgrims die allemaal morgen starten. De herberg waar ik overnacht is heel oud maar schoon en oké. Op de slaapzaal staan zes stapelbedden waar vannacht allemaal mannen slapen. Daar moet ik wel even aan wennen. Morgen begin ik aan de eerste etappe. Wel een korte, om er in te komen. Tot de volgende keer. ...
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ed Aussems:
    21 april 2018
    Leuk dit blog, fijn dat je goed bent aangekomen. Sterkte morgen op je eerste etappe. Geniet ervan. 👍
  2. Karin:
    23 april 2018
    Dag lieve Corine, ik heb de link doorgestuurd naar alle dansers.
    Hoe is je eerste etappe door de bergen gegaan?
    Heel veel succes met de eerste kuitenbijters!
    Veel liefs, zon en mooie ontmoetingen! van Karin
  3. Heleen Hamers:
    23 april 2018
    Heel veel succes en geniet van de weg die je te gaan hebt, in alle opzichten. Je bent sterk, je bent krachtig, je kunt deze bergen verzetten.
  4. Thera:
    23 april 2018
    Geweldige Corine, heel veel liefs, succes met dit mooie avontuur! Geweldig dta je dit doet! knuffel.
  5. Marije Quix:
    23 april 2018
    Hoi powerwoman, hartstikke leuk dat we via dit blog op de hoogte worden gehouden van jouw wandelavontuur. Nogmaals petje af voor je!! Wens je mooie ontmoetingen en ervaringen en een prachtig wandelpad. Je bent al krachtig door dit te doen, maar ben benieuwd hoe dat voor je voelt als je terugkomt. Maar dat duurt nog even. Liefs Marije xxx
  6. Marije Keulen:
    23 april 2018
    Hey toffe meid! Ik wens je mooie ervaringen in eenheid met de natuur. Liefs, Marije Keulen
  7. Betty steens:
    25 april 2018
    Lieve Corine wat fijn dat we op deze manier een stukje mee mogen "lopen" met jou Camino. Dat de tocht je dat mag brengen wat je nodig hebt, inzichten, ontmoetingen, vervulling van hart en ziel. Dikke knuff en veel liefs Betty